Eisma Media Groep is na 33 jaar nog altijd trotse sponsor van sc Heerenveen

Een dribbel hoort bij Osame Sahraoui, een mooie steekpass is onlosmakelijk verbonden aan Simon Olsson en Eisma Media Groep kan inmiddels niet meer los worden gezien van sc Heerenveen. Laatstgenoemde combinatie blijft ook de komende drie jaar in stand. Het sponsorcontract is verlengd. “Aan het einde van deze overeenkomst zijn we al 36 jaar aan elkaar verbonden”, vertelt commercieel manager Martin Koopman. “Het is echt heel erg bijzonder. Deze verlenging is een prachtige bevestiging van de sterke band die we met elkaar hebben.”

Eisma Media Groep is niet alleen co-sponsor bij de club, maar ook de trotse hoofdsponsor van het G-team. De ondertekening van de nieuwe verbintenis betekent automatisch dat het logo ook de komende drie seizoenen op de borst prijkt bij het meest bijzondere team van sc Heerenveen. “Het G-team van sc Heerenveen is een mooi voorbeeld hoe sport mensen kan verbinden en kansen kan bieden”, aldus Koopman. “We zijn dan ook trots dat we de hoofdsponsor van deze ploeg langer aan ons kunnen binden.”

CEO Egbert van Hes is eveneens verheugd met de nieuwe overeenkomst. “Dit jaar viert Eisma Media Groep haar 150-jarig bestaan. Met plezier trakteren we sc Heerenveen op de nieuwe sponsorovereenkomst”, vertelt hij. “Kernwaarden zoals continuïteit, loyaliteit en betrokkenheid passen bij ons bedrijf en de club. Betrokkenheid bijvoorbeeld vullen we samen in door jarenlang het Foppe Fonds op diverse wijze te supporten.”

Plaats een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *