VOER.

Lezersprofiel / Wie bereikt u?

Doelgroep: Paardenliefhebbers die op zoek zijn naar informatie over paardenvoer
Leeftijd: 16 tot 55 jaar
Welstandsklasse: midden tot hoog inkomen

Het magazine VOER. staat boordevol informatie over paardenvoer en voermanagement. De jaarlijkse voerspecial is van Paardenvoerplein en Paardenkrant-Horses.nl. Het magazine wordt 1 keer per jaar als special bijgevoegd bij een printeditie van Paardenkrant.

Magazine VOER.

Is dit de doelgroep die u met uw product of dienst wilt bereiken? Dan gaan wij graag met u om tafel om samen een effectief communicatieplan te ontwikkelen. Op creatieve wijze vergroten we uw naamsbekendheid, merkkennis en positieve merkhouding  binnen de grootste community van de paardensector. Hierdoor neemt de kans op verkoop van uw product/merk toe in de beslissingsfase van uw doelgroep. Verder behoren ook lead generation en direct sales activiteiten tot de middelen die ingezet kunnen worden.

Klik hier voor meer informatie!

Redactie